Самостійне встановлення Magnum sMart M20

Вопросы настройки, установки и эксплуатации системы Magnum M20

Самостійне встановлення Magnum sMart M20

Сообщение Roman_bjb » 30 дек 2018, 16:09

Доброго дня !
Встановив собі на VW Caddy 1,9 TDI 2006 р. Magnum sMart M20. По суті встановлення просте: "+", "маса", CAN.
З додаткового обладнання поки що тільки мікрофон.
Кнопку "Валет" спочатку підключив до "+" (логічно подумав - в інструкції зазначений як "Вхід" і провід червоного кольору), а потрібно на масу.
Сирена не працювала, розібрав, виявилось що доріжка де припаяний провід відломилась, корпус сирени негерметичний, а сам провід дуже низької якості. Запаяв, покрив усе (включно з мембранною) поліуретановим лаком і зібрав на герметику, тепер вона IP 67, більше варіантів щоб надійно сховати.
Як блокувати стартер і що блокувати на двигуні розібрався.
За відсутності опалюваного гаражу все решту відклав до теплих часів, працювати з пластиком салону в холоді без пошкоджень майже неможливо.
Поки що залишились такі актуальні питання:
1. Чи підходить до цієї сигналізації мікрохвильовий датчик об'єму MAGNUM ? Якщо ні, то які варіанти ?
2. Чи захищені від закорочення і т.п. виходи 1-3 (Сирена і габарити), наприклад провід сирени іде в моторний відсік, там може перетертись ?
3. Питання організації блокування. У багатьох виробників є реле, які керуються по шині CAN чи кодованим імпульсом по "+", але ці реле керуються виключно своїми блоками управління. Універсальних реле (типу Saturn WR-100) зараз на ринку України в продажу нема. Некодоване керування по проводу вразливе тим, що зловмисники усі "нештатні" провода замикають на +12 V чи масу і таким високоінтелектуальним методом можна зняти блокування.
Roman_bjb
Пользователь
Пользователь
 
Сообщений: 4
Зарегистрирован: 09 окт 2018, 10:10
Город: Тернопіль

Re: Самостійне встановлення Magnum sMart M20

Сообщение admin » 09 янв 2019, 12:14

Roman_bjb писал(а):Доброго дня !
Встановив собі на VW Caddy 1,9 TDI 2006 р. Magnum sMart M20. По суті встановлення просте: "+", "маса", CAN.
З додаткового обладнання поки що тільки мікрофон.
Кнопку "Валет" спочатку підключив до "+" (логічно подумав - в інструкції зазначений як "Вхід" і провід червоного кольору), а потрібно на масу.
Сирена не працювала, розібрав, виявилось що доріжка де припаяний провід відломилась, корпус сирени негерметичний, а сам провід дуже низької якості. Запаяв, покрив усе (включно з мембранною) поліуретановим лаком і зібрав на герметику, тепер вона IP 67, більше варіантів щоб надійно сховати.
Як блокувати стартер і що блокувати на двигуні розібрався.
За відсутності опалюваного гаражу все решту відклав до теплих часів, працювати з пластиком салону в холоді без пошкоджень майже неможливо.
Поки що залишились такі актуальні питання:
1. Чи підходить до цієї сигналізації мікрохвильовий датчик об'єму MAGNUM ? Якщо ні, то які варіанти ?
2. Чи захищені від закорочення і т.п. виходи 1-3 (Сирена і габарити), наприклад провід сирени іде в моторний відсік, там може перетертись ?
3. Питання організації блокування. У багатьох виробників є реле, які керуються по шині CAN чи кодованим імпульсом по "+", але ці реле керуються виключно своїми блоками управління. Універсальних реле (типу Saturn WR-100) зараз на ринку України в продажу нема. Некодоване керування по проводу вразливе тим, що зловмисники усі "нештатні" провода замикають на +12 V чи масу і таким високоінтелектуальним методом можна зняти блокування.


Доброго дня. Наші системи - складне обладнання, та навіть не всі установники готові їх встановлювати без досвіду.
Тому це ваше рішення встановити систему самостійно повинно бути підкріплено знаннями та відповідальністтю за кожну дію.

Дякую за зауваження по сиренам. Ми не виробники самих сирен, тому передамо ці зауваження виробнику.

Відносно Ваших запитань:
1.Так датчик мікрохвильовий працює з системою М20, підїеднання не черезе раз`єм,а по дротам. Тобто раз`єм на самому датчику треба видалити.
2.Там стоять транзистори, та при замкненні він здійснить захист. Ми не радимо додатковий захист запобіжником, але якщо ваше таке бажання то можливо.
3. Сучасні авто підтримують блокування по КАНУ, і це у нас є в завданнях для програмістів . Блокування не обов`язково здійснювати через реле, інколи можна мінусом сигналізації відключити мінус якогось датчика,який не дасть запустити двигун. Взагалі - блокування двигуна це авторська робота класного установника і вони не завжди охоче діляться своїми напрацюваннями. Якщо будуть запитання зверніться на технічну підтримку 067-444-3-555
Термінова технічна підтримка 067-444-3-555
Аватар пользователя
admin
Администратор
Администратор
 
Сообщений: 2785
Зарегистрирован: 17 дек 2012, 19:30
Откуда: ООО "МСС Украина" + 380674443555
Город: Днепродзержинск


Вернуться в Magnum 2017 M20

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0

cron